top of page

Hei golfdamer

  • 20. mai
  • 1 min lesing

Aktiviteten er sponset av HK


Nå er utesesongen i gang for fullt og vi i damegruppa har satt opp følgende aktiviteter for sommeren:


Hver torsdag blir det felles trening- litt blanding mellom teknikk og spill på banen. Tid blir reservert- så bare kom innen klokken 17.

Vi planlegger også få til litt sosialt etter trening, med enkel servering.


Torsdag 4. juni planlegges det treningstime med Fysioterapeut Tone Bente.

Det jobbes med å få til en felles teknikktrening hver tirsdag 17-19 – kommer tilbake med info når den er klar.


Skal få gjennomført ett oppfriskningskurs VTG bare for damer – mer info om tid og påmelding kommer.


 2 stk. dameturnering – den første blir 18/6 – en scrambleturnering.  Den andre tar vi til høsten.


Vi håper at så mange av dere som mulig ønsker å komme, så sees vi på Alteren.

Mvh Tanja, Maibritt, Tone Bente og Astrid


 
 
 

Kommentarer


bottom of page