top of page

Navnekonkurransen

  • for 6 døgn siden
  • 1 min lesing



580L EPOS
580L EPOS

Da er det klart for en liten avstemning av navneforslagene våre. Det har kommet inn ganske så mange forslag, og noen av disse har vi sett oss nødt til å fjerne, av forskjellige årsaker. Obskøne forslag kan vi vel ikke være bekent med, selv om vi bor i Nord-Norge.

Vi kan heller ikke godta å kalle disse opp etter bedrifter, uten at det ligger en pen sum i form av spons til grunn for dette, da snakker vi muligheten for å kjøpe seg et navn på en klipper. Vi tar selvfølgelig i mot slike tilbud, om noen skulle se seg muligheten til å få navnet sitt på en klipper.

Ut over dette, finner dere nå forslagene ramset opp i en avstemning, du kan bare velge et navn pr. klipper, og du får kun lov til å stemme en gang ;-)


Vi har satt fristen på avstemning til den 09.07.-26 kl. 12.00

 
 
 

Kommentarer


bottom of page