top of page

Tee off booking!!!!!

  • 6. mai
  • 1 min lesing

Why????


Voksne folk, booking av utslagstid, vi MÅ booke utslagstid gjennom Gimmie og golfbox for å få orden i rekkene.

Nå har vi igjen fått inn meldinger om at det er spillere på banen som ikke har booket utslagstid, dette lager bare kluss i systemet vårt, og er til irritasjon for medspillere som faktisk booker utslagstid.

Trenger du hjelp til dette, ta kontakt med en bekjent eller en i styret for å få hjelp til dette, det er slettes ikke vanskelig, bare noen få tastetrykk.


Vi fortsetter å holde banen åpen, men forventer at medlemmer viser hensyn til tidvis snøfall, ikke spill på snødekte greener eller fairways, det har vel heller ikke så mye for seg.



 
 
 

Kommentarer


bottom of page